De ce ar veni turistii straini Romania? Pentru Sibiu, Transilvania si natura!

Municipalitatea incepe promovarea locatiei turistice Sibiu pentru 2015!1

City-break in Sibiu, Brasov, Iasi si Bucuresti, Transilvania, Dracula si mult turism in natura. Acestea sunt cerintele tur-operatorilor straini prezenti la Targul International de Turism FITUR, organizat la Madrid, cand vine vorma despre ofrata turistica a Romaniei.

Acestia sunt foarte interesati de oferta Romaniei, in special de produsele turistice care au legatura cu natura, de turismul activ si de aventura, de city-break-uri in marile orase, de Castelul Bran, mocanita, salina Turda, Palatul Parlamentului, a declarat, pentru AGERPRES, Raluca Anghel, director la Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT).

‘Sunt multi cei care vin si intreaba care sunt punctele principale de atractie in Romania, iar cand le sunt prezentate spun ca intr-o vacanta de sapte zile nu le pot vizita. Mesajul nostru este ca Romania poate fi descoperita 365 de zile din an. Sunt tot mai multi cei care se intereseaza de city-break-uri in Sibiu, Brasov, Iasi, Bucuresti. Desigur, sunt interesati de Transilvania si de tot ce este legat de legenda lui Dracula’, a precizat Raluca Anghel.

Autoritatea Nationala pentru Turism participa, in perioada 20-24 ianuarie 2016, la cea de-a 36-a editie a Targul International de Turism FITUR (Feria Internacional de Turismo) ce se desfasoara in capitala Regatului Spaniei, la Madrid.

“Romania este prezenta cu un stand standard, unde sunt promovate destinatii turistice precum Bucuresti, Timisoara, Targu Jiu, Muntii Apuseni, mocanita. Desigur, Transilvania are un loc aparte in standul Romaniei, bazandu-ne pe faptul ca regiunea se afla pe primul loc in clasamentul locurilor recomandate de celebrul ghid de calatorii Lonely Planet pentru a fi vizitate in 2016. Nu uitam Bucovina, Maramuresul, litoralul, salinele. Promovam absolut toate pachetele turistice in standul ANT de la FITUR, in contextul in care aici se afla multe agentii de turism care vand Romania”, a explicat Anghel.

Actuala editie a FITUR inregistreaza un nou record de participare, cu 9.500 de companii din 165 de tari si regiuni, precum si cu aproape 60.000 de metri patrati de spatiu expozitional.

‘Cei interesati — si in acest an sunt tot mai multi — au la dispozitie materialele agentiilor de turism in limba spaniola si engleza. ANT ofera, de asemenea, harti si in limba spaniola cu atractiile turistice din toata Romania. In 2016, ANT are un stand standard. Autoritatea a facut o licitatie publica prin care oferea companiilor din Romania posibilitatea de a amenaja standul de la Madrid. Nicio companie nu s-a aratat interesata de oferta. Asta ne-a pus in situatia de a face un stand standard, dar este unul imbunatatit. Este un stand bine pozitionat, intre Ungaria, Israel, Grecia, Portugalia, Slovenia. Este foarte vizibil, deoarece deasupra sa exista o centura cu imagini din Romania, imagini care se succed continuu si care promoveaza absolut toate destinatiile turistice din Romania. Avem harti ale Romaniei in limba spaniola, dar si brosuri in limba engleza, deoarece FITUR este un targ majoritar B2B, numai in ultima zi publicul avand acces’, precizeaza Raluca Anghel.

La FITUR, ANT promoveaza cu precadere Transilvania si activitatile care tin de proiectul ‘2016 — Anul Brancusi’. Co-expozantii din stand au permanent intalniri cu reprezentanti ai tur-operatorilor din toate tarile pentru a prezenta oferta Romaniei.

”Reprezentantii ANT au avut, inca din prima zi, intalniri cu jurnalisti interesati de Romania, cu reporteri de la diverse posturi de televiziune spaniole interesati sa le vorbim despre oferta noastra”, a adaugat reprezentantul ANT.

 

Sursa: Agerpres

Add Comment