ADMINISTRATIE

Număr scurt pentru sibieni: 911, raspunde Politia locala

Număr scurt pentru sibieni: 911, raspunde Politia locala

Sibienii care vor sa se planga Primariei legat de diferite probleme pe care le sesizeaza in oras au, de astazi, un numar scurt la care o pot face.

politia locala sibiu

Din 14 aprilie Primăria Sibiu pune la dispoziția sibienilor un numarul de telefon 0369/911, apelabil din toate rețelele de telefonie – pentru a sesiza Poliției Locale Sibiu problemele de tip non-urgență pe care le identifică în oraș și a căror soluționare intră în competența Primăriei Sibiu și a serviciilor publice din subordinea Consiliului Local Sibiu.
MOTIVUL instituirii acestui număr de telefon este dorința de a eficientiza comunicarea Primăriei Sibiu cu cetățenii, spun reprezentanții municipalității. Prin acest sistem sesizările sibienilor vor ajunge mai repede la serviciile care trebuie să le soluționeze.
“În cadrul întâlnirilor pe care le-am avut în cartiere pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare a Municipiului Sibiu, cetățenii au semnalat necesitatea îmbunătățirii comunicării cu Primăria Sibiu. Punem la dispoziție acest număr scurt – 0369/911 – pentru a le oferi o cale foarte simplă de a ne sesiza diversele probleme administrative ale orașului a căror soluționare depinde de Primăria Sibiu și de serviciile publice subordonate Consiliului Local Sibiu”, a declarat Astrid Fodor, primarul interimar al Sibiului.

CE PUTEȚI SMNALA:

Iată câteva exemple de probleme ce pot fi semnalate la numărul de telefon 0369/911:

• parcarea neregulamentară a autovehiculelor
• blocarea căilor de acces
• staționarea/oprirea neregulamentară a autovehiculelor
• deranjarea ordinii și liniștii publice și încălcarea normelor de conviețuire socială
• sesizări cu privire la persoane care aruncă deșeuri pe domeniul public, în alte locuri decât cele special amenajate
• acte de cerșetorie sau vagabondaj
• incendierea containerelor de gunoi sau a gunoiului pe domeniul public
• semne de circulație și marcaje deteriorate
• defecțiuni în funcționarea semaforizării
• sesizări privind construcții fără autorizație sau nerespectarea autorizației de construire
• desfășurarea de activități comerciale fără autorizație
• fumatul în locuri publice închise
• probleme pe domeniul public cauzate de ninsori, polei, vânt puternic sau ploi torențiale
• prezența pe domeniul public a animalelor agresive deținute de proprietari, fără luarea măsurilor de siguranță
• probleme legate de creșterea animalelor mari în oraș și de asigurarea ecarisării pe domeniul public
• defecțiuni ale iluminatului public stradal
• existența unor gropi/defecte în carosabil sau trotuare
• probleme legate de șantierele deschise pentru modernizarea străzilor

CUM FUNCȚIONEAZĂ SISTEMUL?

Apelul va ajunge într-un dispecerat gestionat de Poliția Locală Sibiu. Problema semnalată va fi înregistrată, iar operatorul o va redirecționa departamentului care are responsabilitatea de a rezolva sau răspunde la respectiva sesizare. Cetățeanului îi va fi comunicat numărul de înregistrare a sesizării.
Dispeceratul va funcționa 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână. Operatorii vor fi instruiți pentru a ști exact cărui departament să redirecționeze sesizarea, în funcție de natura problemei.
Sesizările formulate de cetățeni vor rămâne înregistrate într-o bază de date pe care instituția o va utiliza pentru a-și îmbunătăți activitatea.